EN      tjamcaas home page   
   
آغاز سال تحصیلی: آغلز سال تحصیلی جدید بر رهپویان علم و دانش مبارکباد...
ماه محرم: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است....
شعار سال 97: شعار سال 97:حمایت از کالای ایرانی...
: سردر مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تربت جام...
::ثبت نام الکترونیکی ازدانشجویان جدید الورود 97

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1397

با عرض تبریک به مناسبت پذیرش شما در مجتمع آموزش عالی تربت جام (دانشکده کشاورزی و دامپروری تربت جام)، به اطلاع می رساند مراحل ثبت نام در این دانشگاه به صورت ذیل می باشد:

مرحله اول ثبت نام الکترونیکی (از مورخ 1397/06/24 تا 1397/06/27)

مرحله دوم : ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک (از 1397/07/15 تا 1397/07/18)

مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی شامل 2 گام ذیل

گام اول: اسکن مدارک ذیل و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

1)      عکس تمام رخ4× 3 تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی

2)      صفحات 1 و 2 و صفحه توضیحات شناسنامه

3)      کارت ملی(پشت و رو)

4)      مدارک تحصیلی:

4-1)فارغ التحصیلان نظام قدیم شامل مدارک زیر:

الف-دیپلم کامل متوسطه

ب-ریز نمرات دیپلم

4-2)فارغ التحصیلان نظام جدید شامل مدارک زیر:

الف-اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره متوسطه(دیپلم)

ب-کارنامه فارغ التحصیلی متوسطه

ج-اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی

د- کارنامه فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی

5)      مدرک کاردانی(در صورت فارغ التحصیلی در مقطع کاردانی)

6)      مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه

الف-کارت پایان خدمت یا معافیت

ب-فرم اعلام فراغت از تحصیل

ج-معافیت حوزوی

د-معافیت تحصیلی(ویژه افرادی که از خدمت ترخیص شده اند)

7)      موافقت بدون قید و شرط اداره متبوع و یا مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت

8)      رسید پستی درخواست تأییدیه پیش دانشگاهی(برای دریافت رسید پستی باید به همراه تصویر مدرک پیش دانشگاهی به یکی از دفاتر پستی مراجعه و نسبت به درخواست تأییدیه پیش دانشگاهی و دریافت رسید مربوط اقدام نمایید.)

تأییدیه درخواستی از دفتر پستی باید به نشانی: استان خراسان رضوی-شهرستان تربت جام-بلوار امام خمینی(ره)- بین امام خمینی 39 و 41 – کدپستی 9571875335 ارسال گردد.

نکته بسیار مهم: حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.

گام دوم: انجام ثبت نام الکترونیکی

مراجعه به منوی ثبت نام الکترونیکی در وب سایت دانشگاه به نشانی www.tjamcaas.ac.ir طی روزهای شنبه 1397/06/24لغایت سه شنبه 1397/06/27 و انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام. (راهنمای ثبت نام الکترونیکی در پایان همین اطلاعیه آمده است)

برای مشاهده راهنمای  ثبت نام الکترونیکی کلیک کنید. 

در صورت مغایرت مدارک اسکن شده با مدارک تحویلی در زمان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک، از ادامه ثبت نام پذیرفته شده جلوگیری خواهد شد.

پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی

در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 250000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت جهت صدور کارت دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.

پرداخت هزینه بیمه دانشجویی

در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 40000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت بیمه دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم(شبانه):

برای پرداخت شهریه نوبت دوم، پذیرفته شده باید در زمان ثبت نام الکترونیکی به پرتال دانشجویی/منوی مالی/زیر منوی پرداخت الکترونیکی/ مراجعه و با انتخاب گزینه پرداخت شهریه (مبلغ 5000000 ریال به صورت علی الحساب برای دانشجویان مقطع کارشناسی، قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب) پرداخت نماید.

مرحله دوم : ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک (از مورخه 1397/07/15 تا 1397/07/18)

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام حضوری از پذيرفته شدگان آزمون سراسری سال 1397:

 

1-اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن (كه تا تاريخ 1397/06/31 اخذ شده باشد) با امضاء و ممهور به مهر پیش دانشگاهی يا سازمان آموزش وپرورش بانضمام يك برگ تصوير آن

 2-اصل كارنامه تحصيلي دوره پيش دانشگاهي با امضاء و ممهور به مهر پیش دانشگاهی يا سازمان آموزش وپرورش   بانضمام يك برگ تصوير آن

تبصره: با توجه به برگزاري امتحانات جبرانی دوره پيش دانشگاهي در دهه سوم شهريورماه، در صورتي كه پذيرفته شدگان درزمان ثبت نام موفق به ارائه گواهي پيش دانشگاهي نگردند ضمن ثبت نام مشروط از آنها، تعهد لازم مبني بر ارائه گواهي دوره پيش دانشگاهي تا مورخه 1397/07/28 از آنان اخذ می شود. بديهي است در صورت عدم ارائه گواهي مذكور تا تاريخ مذکور قبولي اين دسته از پذيرفته شدگان لغو ميگردد.

3- اصل مدرك و يا گواهي ديپلم متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان يا سازمان آموزش وپرورش بانضمام يك برگ تصويرآن  

4-اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش بانضمام يك برگ تصويرآن   

5-اصل شناسنامه و کارت ملی بانضمام یک برگ تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

6- 12 قطعه عکس تمام رخ 4*3 برای مشمولین و 6 قطعه عكس 4*3 برای غیر مشمولین تهيه شده درسال جاري

7- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه پذیرفته شده را مشخص كند (براي برادران)

8-ارائه رسيد پستي مربوط به تأييديه تحصيلي دوره پيش دانشگاهي: با توجه به بخشنامه 221446/460 مورخ 1391/10/18رياست‌ محترم‌ مركز سنجش آموزش ‌و پرورش كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست به همراه تصويرگواهي پيش‌دانشگاهي خود به دفاتر پيشخوان خدمات دولت مراجعه و درخواست تاييديه‌ي تحصيلي (ارزش تحصيلي) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود نمايند و رسيد مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. كليه پذيرفته‌شدگان حتماً نام رشته و دانشگاه محل تحصيل خود را در زمان تكميل فرم در دفاتر پيشخوان خدمات دولت اعلام نمايند.

توضیح : دانشجو ملزم است در زمان ثبت نام حضوری مدارك مذكور را به اداره آموزش تحویل نماید، در غير اين صورت از ادامه تحصیل جلوگیری شده وثبت نام ايشان لغو می شود. 

برنامه زمان بندی تحویل اصل مدارک ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1397

 

ردیف

رشته تحصیلی

تاریخ تحویل مدارک

1

مهندسی عمران

1397/07/15

2

مهندسی مکانیک

1397/07/15

3

علوم و مهندسی آب

1397/07/16

4

مهندسی کامپیوتر

1397/07/16

5

شیمی محض

1397/07/16

6

مهندسی علوم دامی

1397/07/17

7

علوم و مهندسی باغبانی

1397/07/17

8

علوم و مهندسی صنایع غذایی

1397/07/17

9

مهندسی طبیعت

1397/07/17

10

مهندسی صنایع چوب

1397/07/17

 

تذکرات مهم:

*** در صورتی که داوطلبان در مهلت مقرر موفق به انجام ثبت نام حضوری نشدند می توانند در مورخه 1397/07/18 ثبت نام حضوری خود را تکمیل نمایند.

***عدم تحویل اصل مدارک به منزله انصراف تلقی شده و بلافاصله پرتال دانشجو غیر فعال می گردد.

***پذیرفته شدگان پسر باید نسبت به درخواست و صدور معافیت تحصیلی اقدام نموده در غیر اینصورت عواقب آن متوجه خودش خواهد بود.

***فرم درخواست معافیت تحصیلی جهت ارائه به پلیس 10+ توسط آموزش دانشگاه صادر می شود.

***معافیت تحصیلی توسط دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی شهرستان تربت جام (فقط باید از شهرستان محل تحصیل اقدام شود) تأیید و صادر می شود.

***در صورتی که پذیرفته شده مجوز معافیت تحصیلی را به آموزش دانشگاه ارائه ننماید، ثبت نام لغو شده و پرتال دانشجو غیر فعال می گردد.

شروع کلاس ها:

کلاسهای درسی از تاریخ 1397/07/01 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی تشکیل خواهد شد.

کارت دانشجویی از مورخه 1397/07/15 از طریق اداره آموزش دانشگاه به صورت حضوری آماده تحویل به دانشجویان محترم می باشد.

 مرحله دوم: ثبت نام حضوری و تحویل مدارک:

ثبت نام حضوری از روز یکشنبه مورخ 1397/07/15 لغایت چهارشنبه مورخ 1397/07/18 مطابق با برنامه اعلامی دانشگاه انجام خواهد شد. دانشجویان محترم می بایست در زمان ثبت نام حضوری نسبت به تحویل اصل مدارک اسکن شده به همراه رسید ثبت نام الکترونیکی در اداره آموزش دانشگاه اقدام نمایند.

 تذکرات مهم:

تذکر1: ثبت نام الکترونیکی و همچنین ثبت نام حضوری برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا حضوری در تاریخهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

تذکر2: انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشگاه، قبل از ثبت نام حضوری و تحویل مدارک بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد. ضمناً شروع کلاسها از تاریخ 1397/07/01 می باشد.

تذکر3: پذیرفته شدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است قبل از ثبت نام حضوری و در اسرع وقت به مدیریت آموزشی دانشگاه جهت دریافت نامه درخواست ترخیص از خدمت مراجعه و هنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل آموزش دانشگاه نمایند.

 مدیریت امور آموزشی مجتمع آموزش عالی تربت جام

دسترسی سریع








وب لینک ها





خراسان رضوی - شهرستان تــربت جــام، بلوار امام خمینی(ره)، بین امام خمینی 39 و 41، مجتمع آموزش عالی کشاورزی و دامپروری تــربت جــام
تلفن:44-05152547041 نمابر : 05152547045 کد پستی: 9571875335

POSTME Web Team