قابل توجه پذیرفتهشدگان ورودی بهمن(تکمیل ظرفیت) سال 1403
دانشجوی عزیز ورود شما را به مجتمع آموزش عالی تربت جام که نشانه الطاف الهی و همت بلند شماست، گرامی میداریم و ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود در سال تحصیلی 1404-1403، سلامتی، بهروزی و موفقیت تحصیلی شما عزیزان را از خداوند متعال خواهانیم.
مرحله اول ثبت نام الکترونیکی:
از روز شنیه مورخه 1403/12/01 ساعت 9 صبح تا روز پنجشنبه 1403/12/09
مرحله دوم ثبت نام حضوری:
از روز یکشنبه مورخه 1403/12/05 (از ساعت 10 صبح لغایت ساعت 12) تا روز چهارشنبه مورخه 1403/12/08 ساعت 8 صبح لغایت ساعت 12 طبق برنامه زمانبندی
مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی شامل 2 گام ذیل میباشد:
گام اول:
اسکن مدارک ذیل و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی.
1- عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی.
2- صفحات 1 و 2 و صفحه توضیحات شناسنامه.
3- کارت ملی(پشت و رو).
4- مدارک تحصیلی:
الف- دیپلم کامل متوسطه.
ب- ریز نمرات دیپلم.
ج- فرم 602.
د- اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی.
و- کارنامه فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی.
نکته: دارندگان دیپلم نظام جدید (فارغ التحصیل سال دوازدهم) نیاز به آپلود مدرک پیش دانشگاهی ندارند.
5- مدرک کاردانی(در صورت فارغ التحصیلی در مقطع کاردانی).
6- مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه:
الف- کارت پایان خدمت یا معافیت.
ب- فرم اعلام فراغت از تحصیل.
ج- معافیت حوزوی.
د- معافیت تحصیلی(ویژه افرادی که از خدمت ترخیص شدهاند).
7- موافقت بدون قید و شرط اداره متبوع و یا مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت.
8- پذیرفتهشدگان باید با مراجعه به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتیhttps://emt.medu.ir با انتخاب گزینه "سوابق فارغالتحصیلی" اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغالتحصیلی و گواهی محلهای تحصیل دوره دوم متوسطه به دانشگاه محل قبولی نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نموده و در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه ارائه نمایند.
9- تحویل هر گونه مدرک ایثارگری، جانبازی، سهمیه شاهد و ......
نکته بسیار مهم:
حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمتimage/jpg باشد.
گام دوم: انجام ثبت نام الکترونیکی
مراجعه به منوی ثبت نام الکترونیکی در وب سایت دانشگاه به نشانی www.tjamcaas.ac.ir طی روزهای شنبه مورخه 1403/12/01 تا روز پنجشنبه مورخه 1403/12/09 و انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام. (راهنمای ثبت نام الکترونیکی در پایان همین اطلاعیه آمده است)
در صورت مغایرت مدارک اسکن شده با مدارک تحویلی در زمان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک، از ادامه ثبت نام پذیرفته شده جلوگیری خواهد شد.
پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی:
در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 350.000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت جهت صدور کارت دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.
پرداخت هزینه بیمه دانشجویی:
در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 150.000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت بیمه دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبتنام الکترونیکی وجود ندارد.
پرداخت شهریه علیالحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم (شبانه):
برای پرداخت شهریه نوبت دوم، پذیرفته شده باید در زمان ثبت نام الکترونیکی به پرتال دانشجویی/منوی مالی/ زیر منوی پرداخت الکترونیکی/ مراجعه و با انتخاب گزینه پرداخت شهریه (مبلغ 7.000.000 ریال به صورت علیالحساب برای دانشجویان مقطع کارشناسی، قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب) پرداخت نماید.
مرحله دوم: ثبت نام حضوری و تحویل مدارک:
ثبت نام حضوری از روز یکشنبه مورخه 1403/12/05 ساعت 8 صبح لغایت 12 تا روز چهارشنبه مورخه 1403/12/08 ساعت 8 صبح لغایت 12 طبق برنامه زمانبندی انجام خواهد شد. دانشجویان محترم میبایست در زمان ثبت نام حضوری اصل مدارک اسکن شده به همراه رسید ثبت نام الکترونیکی را به آموزش دانشگاه تحویل نمایند.
تذکرات مهم:
تذکر 1: ثبت نام الکترونیکی و همچنین ثبت نام حضوری برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا حضوری در تاریخهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.
تذکر 2: انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط آموزش دانشگاه، بعد از ثبت نام حضوری و تحویل مدارک بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد.
شماره تماس آموزش: 43 و 52547042-051
برنامه زمانبندی تحویل اصل مدارک ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1403 پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی
ردیف
|
رشته تحصیلی
|
تاریخ تحویل مدارک
|
1
|
مهندسی عمران
|
1403/12/05 |
2
|
علوم و مهندسی آب
|
1403/12/05
|
3
|
علوم و مهندسی باغبانی
|
1403/12/06
|
4
|
علوم و مهندسی صنایع غذایی
|
1403/12/06
|
5
|
شیمی محض
|
1403/12/07
|
6
|
مهندسی علوم دامی
|
1403/12/07
|
7
|
مهندسی مکانیک
|
1403/12/08
|
8
|
مهندسی کامپیوتر
|
1403/12/08
|
تذکرات مهم:
*** عدم تحویل اصل مدارک به منزله انصراف تلقی شده و بلافاصله پرتال دانشجو غیر فعال میگردد.
*** پذیرفتهشدگان پسر باید نسبت به درخواست معافیت تحصیلی در سامانه www.epolice.ir اقدام نموده و رسید ثبت درخواست معافیت را در زمان ثبت نام حضوری به آموزش تحویل نمایند، در غیر اینصورت کلیه عواقب آن متوجه وی خواهد بود. فایل راهنمای درخواست معافیت تحصیلی به پیوست میباشد.
*** در صورتی که پذیرفتهشدگان پسر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی در سامانه اقدام ننمایند، ثبت نام لغو شده و پرتال دانشجو غیرفعال میگردد.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام حضوری از پذيرفتهشدگان نهایی مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1403:
1- مدارک تحصیلی مورد نیاز:
* مدارک مورد نیاز برای دانشآموزان نظام آموزشی جدید (3-3-6):
الف- اصل مدرك يا گواهي موقت پايان تحصيلات دوره دوم متوسطه (كه تا تاريخ 1403/06/31 اخذ شده باشد) با مُهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرك.
ب- اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان (پايه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبيرستان يا اداره آموزش و پرورش.
* مدارک مورد نیاز برای دانشآموزان نظام آموزشی قدیم:
الف- اصل گواهينامه پايان دوره پيشدانشگاهي يا گواهي موقت آن (كه تا تاريخ 1403/06/31 اخذ شده باشد) با امضاء و ممهور به مهر پیشدانشگاهی يا سازمان آموزش وپرورش به انضمام يك برگ تصوير آن.
ب- اصل كارنامه تحصيلي دوره پيشدانشگاهي با امضاء و ممهور به مهر پیشدانشگاهی يا سازمان آموزش و پرورش به انضمام يك برگ تصوير آن.
ج- اصل مدرك و يا گواهي ديپلم متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان يا سازمان آموزش وپرورش به انضمام يك برگ تصويرآن.
د- اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش به انضمام يك برگ تصويرآن.
2- سایر مدارک:
الف- اصل شناسنامه و کارت ملی به انضمام یک برگ تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.
ب- 6 قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهيه شده در سال جاري.
ج- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه پذیرفته شده را مشخص كند (براي برادران).
پذیرفتهشدگان پسر مشمول باید در سایت نظام وظیفه به آدرس اینترنتیwww.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نموده و رسید آن را در زمان ثبتنام حضوری به دانشگاه ارائه نمایند. ضمنا راهنمای ثبت نام به پیوست میباشد.
د- پذیرفتهشدگان باید با مراجعه به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتیhttps://emt.medu.ir با انتخاب گزینه "سوابق فارغالتحصیلی" اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغالتحصیلی و گواهی محلهای تحصیل دوره دوم متوسطه به دانشگاه محل قبولی نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نموده و در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه ارائه نمایند.
و- تکمیل فرم سلامت روان و جسم با مراجعه به لینک https://health.saorg.ir و تحویل فرم تکمیل شده در زمان ثبت نام حضوری به مشاور دانشگاه.
توضیح: دانشجو ملزم است در زمان ثبت نام حضوری مدارك مذكور را به اداره آموزش تحویل نماید، در غير اين صورت از ادامه تحصیل جلوگیری شده و ثبت نام ايشان لغو میشود.
مجتمع آموزش عالی تربت جام |