EN      tjamcaas home page   
   
روز معلم گرامی: گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک روز...
سال نو مبارک: شعار سال...
سال نو: سرمایه‌گذاری برای...
مجتمع آموزش عالی تربت: مجتمع آموزش عالی تربت...
::اطلاعیه ثبت نام ورودی 1401 مرحله تکمیل ظرفیت

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401

 مرحله تکمیل ظرفیت

دانشجوی عزیز ورود شما را به مجتمع آموزش عالی تربت جام که نشانه الطاف الهی و همت بلند شماست، گرامی می­داریم و ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود در سال تحصیلی 1402-1401، سلامتی، بهروزی و موفقیت تحصیلی شما عزیزان را از خداوند متعال خواهانیم.

مرحله اول ثبت نام الکترونیکی:

از روز چهار ­شنبه مورخه  1401/11/12ساعت 10 صبح تا روز یکشنبه مورخه 1401/11/16

مرحله دوم ثبت نام حضوری: 

از روز یک شنبه مورخه 1401/11/16 ساعت 9 صبح لغایت 14 تا روز سه شنبه مورخه 1401/11/18 ساعت 9 صبح لغایت 14 طبق برنامه زمانبندی

 مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی شامل 2 گام ذیل

گام اول:

اسکن مدارک ذیل و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی

1) عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی

2) صفحات 1 و 2 و صفحه توضیحات شناسنامه

3) کارت ملی(پشت و رو)

4)  مدارک تحصیلی:

الف- دیپلم کامل متوسطه

ب- ریز نمرات دیپلم

ج- اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی

د- کارنامه فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی

نکته: دارندگان دیپلم نظام جدید (فارغ التحصیل سال دوازدهم) نیاز به آپلود مدرک پیش دانشگاهی ندارند.

5) مدرک کاردانی(در صورت فارغ التحصیلی در مقطع کاردانی)

6) مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه

الف- کارت پایان خدمت یا معافیت

ب- فرم اعلام فراغت از تحصیل

ج- معافیت حوزوی

د- معافیت تحصیلی(ویژه افرادی که از خدمت ترخیص شده اند)

7) موافقت بدون قید و شرط اداره متبوع و یا مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت

8) پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی https://emt.medu.ir  با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی" اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه به دانشگاه محل قبولی نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نموده و در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه ارائه نمایند. 

نکته بسیار مهم:

حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.

گام دوم: انجام ثبت نام الکترونیکی

مراجعه به منوی ثبت نام الکترونیکی در وب سایت دانشگاه به نشانی www.tjamcaas.ac.ir طی روزهای چهارشنبه مورخه  1401/11/12 تا روز یک شنبه مورخه 1401/11/16 و انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام. (راهنمای ثبت نام الکترونیکی در پایان همین اطلاعیه آمده است)

در صورت مغایرت مدارک اسکن شده با مدارک تحویلی در زمان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک، از ادامه ثبت نام پذیرفته شده جلوگیری خواهد شد.

پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی

در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 310/000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت جهت صدور کارت دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.

پرداخت هزینه بیمه دانشجویی

در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 150/000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت بیمه دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم(شبانه):

برای پرداخت شهریه نوبت دوم، پذیرفته شده باید در زمان ثبت نام الکترونیکی به پرتال دانشجویی/منوی مالی/ زیر منوی پرداخت الکترونیکی/ مراجعه و با انتخاب گزینه پرداخت شهریه (مبلغ 5/000/000 ریال به صورت علی الحساب برای دانشجویان مقطع کارشناسی، قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب) پرداخت نماید.

شروع کلاس ها:

کلاس­های درسی از روز شنبه مورخه 1401/11/23  بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی دانشجو به صورت حضوری تشکیل خواهد شد.

مرحله دوم: ثبت نام حضوری و تحویل مدارک:

ثبت نام حضوری از روز از روز شنبه مورخه 1401/11/16 ساعت 9 صبح لغایت 14 تا روز دوشنبه مورخه 1401/07/11 ساعت 8 صبح لغایت 14 طبق برنامه زمانبندی انجام خواهد شد. دانشجویان محترم می بایست در زمان ثبت نام حضوری اصل مدارک اسکن شده به همراه رسید ثبت نام الکترونیکی را به آموزش دانشگاه تحویل نمایند.

تذکرات مهم:

تذکر1: ثبت نام الکترونیکی و همچنین ثبت نام حضوری برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا حضوری در تاریخ های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

تذکر2: انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط آموزش دانشگاه، بعد از ثبت نام حضوری و تحویل مدارک بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد. ضمناً شروع کلاسها از تاریخ 1401/11/23 به صورت حضوری می باشد.

شماره تماس آموزش:52547042-051 (داخلی 15 و 16)

 

برنامه زمان بندی تحویل اصل مدارک ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401 پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

 

 

ردیف

رشته تحصیلی

تاریخ تحویل مدارک

1

مهندسی عمران

1401/11/16

2

علوم و مهندسی آب

1401/11/16

3

علوم و مهندسی باغبانی

1401/11/16

4

علوم و مهندسی صنایع غذایی

1401/11/17

5

شیمی محض

1401/11/17

6

مهندسی علوم دامی

1401/11/17

7

مهندسی مکانیک

1401/11/18

8

مهندسی کامپیوتر

1401/11/18

 

تذکرات مهم:

***عدم تحویل اصل مدارک به منزله انصراف تلقی شده و بلافاصله پرتال دانشجو غیر فعال می گردد.

***پذیرفته شدگان پسر باید نسبت به درخواست معافیت تحصیلی در سامانه www.epolice.ir اقدام نموده  و رسید ثبت درخواست معافیت را در زمان ثبت­نام حضوری به آموزش تحویل نمایند، در غیر اینصورت کلیه عواقب آن متوجه وی خواهد بود. فایل راهنمای درخواست معافیت تحصیلی به پیوست می باشد.

***در صورتی که پذیرفته شدگان پسر نسبت به درخواست معافیت تحصیلی در سامانه اقدام ننمایند، ثبت نام لغو شده و پرتال دانشجو غیر فعال می گردد.

 

 

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام حضوری از پذيرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 1401:

1- مدارک تحصیلی مورد نیاز

 

* مدارک مورد نیاز برای دانش آموزان نظام آموزشی جدید (3-3-6)

الف- اصل ‌مدرك ‌‌يا گواهي موقت پايان تحصيلات ‌‌دوره دوم متوسطه (كه تا تاريخ 1401/06/31 اخذ شده باشد) با مُهر و امضاي مدير دبيرستان با درج بخش و شهرستان ‌محل اخذ مدرك

ب-فرم 602  گزارش كلي سوابق تحصيلي پايه‌هاي دهم تا دوازدهم( قابل دريافت از دبيرستان محل تحصيل با مهر و امضاي مدير يا معاون اجرايي دبيرستان)

ج-اصل كارنامه تحصيلي سه سال آخر دبيرستان (پايه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبيرستان يا اداره آموزش و پرورش

* مدارک مورد نیاز برای دانش آموزان نظام آموزشی قدیم 

الف-اصل گواهينامه پايان دوره پيش دانشگاهي يا گواهي موقت آن (كه تا تاريخ 1401/06/31 اخذ شده باشد) با امضاء و ممهور به مهر پیش دانشگاهی يا سازمان آموزش وپرورش بانضمام يك برگ تصوير آن

ب-اصل كارنامه تحصيلي دوره پيش دانشگاهي با امضاء و ممهور به مهر پیش دانشگاهی يا سازمان آموزش وپرورش   بانضمام يك برگ تصوير آن

ج- اصل مدرك و يا گواهي ديپلم متوسطه با مهر و امضاء مدير دبيرستان يا سازمان آموزش وپرورش بانضمام يك برگ تصويرآن  

د-اصل كارنامه تحصيلي ديپلم متوسطه با امضاء و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش و پرورش بانضمام يك برگ تصويرآن   

2-           سایر مدارک:

الف- اصل شناسنامه و کارت ملی بانضمام یک برگ تصویر از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی

ب- 6 قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهيه شده درسال جاري

ج- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه پذیرفته شده را مشخص كند (براي برادران)

پذیرفته شدگان پسر مشمول باید در سایت نظام وظیفه به آدرس اینترنتی www.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی خود را ثبت نموده و رسید آن را در زمان ثبت­نام حضوری به دانشگاه ارائه نمایند. ضمنا راهنمای ثبت نام به پیوست می باشد.

د- پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی https://emt.medu.ir  با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی" اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه به دانشگاه محل قبولی نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نموده و در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه ارائه نمایند.

توضیح : دانشجو ملزم است در زمان ثبت نام حضوری مدارك مذكور را به اداره آموزش تحویل نماید، در غير اين صورت از ادامه تحصیل جلوگیری شده وثبت نام ايشان لغو می شود. 

مجتمع آموزش عالی تربت جام

دسترسی سریع








وب لینک ها







خراسان رضوی - شهرستان تــربت جــام، میدان بسیج، کیلومتر 2 جاده باخرز، پردیس دانشگاه تربت جام، مجتمع آموزش عالی تــربت جــام
تلفن:44-05152547041 نمابر : 05152547045 کد پستی: 49649-95718