تاریخ درج خبر:1399/10/20 شناسه خبر:13991020
قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه سال 1399
"به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد"
دانشجوی عزیز ورود شما را به مجتمع آموزش عالی تربت جام که نشانه الطاف الهی و همت بلند شماست، گرامی میداریم و ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود در سال تحصیلی 1400-1399، سلامتی، بهروزی و موفقیت تحصیلی شما عزیزان را از خداوند متعال خواهانیم.
توجه:در فرآیند ثبت نام از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید.
مراحل ثبت نام
مرحله اول
ثبت نام الکترونیکی: از روز دو شنبه مورخه 99/10/22 تا روز چهارشنبه مورخه 99/11/01
مرحله دوم
ثبت نام حضوری: از روز دو شنبه مورخه 99/10/22 ساعت 8 صبح لغایت 14 تا روز چهارشنبه مورخه 99/11/01 ساعت 8 صبح لغایت 14 (به جز روزهای پنج شنبه) طبق برنامه زمانبندی
مرحله اول: ثبت نام الکترونیکی شامل 2 گام ذیل
گام اول: اسکن مدارک ذیل و ذخیره آن جهت استفاده در گام بعدی
1) عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری با رعایت شئونات اسلامی
2) صفحات 1 و 2 و صفحه توضیحات شناسنامه
3) کارت ملی(پشت و رو)
4) مدارک تحصیلی:
الف- دیپلم کامل متوسطه
ب- ریز نمرات دیپلم
ج- اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره پیش دانشگاهی
د- کارنامه فارغ التحصیلی پیش دانشگاهی
نکته: دارندگان دیپلم نظام جدید (فارغ التحصیل سال دوازدهم) نیاز به آپلود مدرک پیش دانشگاهی ندارند.
5) مدرک کاردانی(در صورت فارغ التحصیلی در مقطع کاردانی)
6) مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه
الف- کارت پایان خدمت یا معافیت
ب- فرم اعلام فراغت از تحصیل
ج- معافیت حوزوی
د- معافیت تحصیلی(ویژه افرادی که از خدمت ترخیص شده اند)
7) موافقت بدون قید و شرط اداره متبوع و یا مرخصی سالانه جهت کارمندان دولت
8) رسید کد پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی: برای دریافت رسید کد پیگیری به سامانه تاییدیه تحصیلی مراجعه نمایید.
لینک سامانه تاییدیه تحصیلی در قسمت میز خدمت الکترونیکی سایت قرار دارد.
نکته بسیار مهم: حجم هر فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.
گام دوم: انجام ثبت نام الکترونیکی
برای مشاهده فایل راهنمای ثبت نام الکترونیکی کلیک کنید.
مراجعه به منوی ثبت نام الکترونیکی در وب سایت دانشگاه به نشانی www.tjamcaas.ac.ir طی روزهای دو شنبه مورخه 99/10/22 تا روز چهارشنبه مورخه 99/11/01و انجام ثبت نام الکترونیکی و دریافت پرینت رسید ثبت نام.
در صورت مغایرت مدارک اسکن شده با مدارک تحویلی در زمان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک، از ادامه ثبت نام پذیرفته شده جلوگیری خواهد شد.
پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی
در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 310000 ریال به صورت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال (منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت جهت صدور کارت دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب به منظور صدور کارت دانشجویی پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.
پرداخت هزینه بیمه دانشجویی
در زمان ثبت نام الکترونیک باید مبلغ 100/000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط در پرتال(منوی مالی/پرداخت الکترونیک/پرداخت بیمه دانشجویی) به وسیله کارتهای عضو شتاب پرداخت شود، در غیر اینصورت امکان تأیید نهایی ثبت نام الکترونیکی وجود ندارد.
پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم(شبانه):
برای پرداخت شهریه نوبت دوم، پذیرفته شده باید در زمان ثبت نام الکترونیکی به پرتال دانشجویی/منوی مالی/ زیر منوی پرداخت الکترونیکی/ مراجعه و با انتخاب گزینه پرداخت شهریه (مبلغ 5/000/000 ریال به صورت علی الحساب برای دانشجویان مقطع کارشناسی، قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضو شبکه شتاب) پرداخت نماید.
شروع کلاس ها:
کلاسهای درسی از روز شنبه مورخه 1399/11/25 بر اساس برنامه کلاسی مندرج در پرتال دانشجویی دانشجو به صورت آنلاین و غیرحضوری تشکیل خواهد شد.
جهت مشاهده راهنمای ورود به کلاس به صورت آنلاین کلیک کنید.
مرحله دوم: ثبت نام حضوری و تحویل مدارک:
ثبت نام حضوری از روز دو شنبه مورخه 99/10/22ساعت 8 صبح لغایت 14 تا روز چهارشنبه مورخه 99/11/01 ساعت 8 صبح لغایت 14 طبق برنامه زمانبندی انجام خواهد شد. دانشجویان محترم می بایست در زمان ثبت نام حضوری اصل مدارک اسکن شده به همراه رسید ثبت نام الکترونیکی را به آموزش دانشگاه تحویل نمایند.
جهت مشاهده لیست مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری کلیک کنید.
تذکرات مهم:
تذکر1: ثبت نام الکترونیکی و همچنین ثبت نام حضوری برای تمامی پذیرفته شدگان ضروری بوده و عدم ثبت نام الکترونیکی یا حضوری در تاریخهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.
تذکر2: انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط آموزش دانشگاه، بعد از ثبت نام حضوری و تحویل مدارک بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد. ضمناً شروع کلاسها از تاریخ 1399/11/25به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد.
تذکر3: پذیرفته شدگان در حال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است در زمان ثبت نام حضوری، جهت دریافت نامه ترخیص از خدمت و ارائه به نظام وظیفه از دانشگاه اقدام نمایند.
تذکر 4: با توجه به شیوع ویروس کرونا ارسال مدارک از طریق پست در بازه زمانی اعلام شده قابل قبول است.
شماره تماس آموزش:52547041 تا 44 – داخلی 16 و 17
مدیریت امور آموزشی مجتمع آموزش عالی تربت جام |